TIO

Tio skitnödvändiga sanningar om mig själv! (woopdidoo)

1. Jag gillar verkligen utbildningen jag har valt. Jag tycker det är viktigt att ta hand om andra, och jag kan nog kanske tänka mig att utbilda mig vidare efteråt! Jag gillar att vårda helt enkelt.

2. Jag är en allätare när det kommer till musik. Det finns alltid någon låt jag gillar inom varje genre. Det kan bli ganska pinsamt när folk vill kika igenom ens playlist.

3. Ärligt, jag har också PMS. Alla har PMS. vissa har en värre grad, andra än mild grad, jag ligger väll mittimellan. Män har ju mans istället. spännande sånt där.

4. Jag har jättesvårt för att släppa saker. Jag kan älta saker i flera år.

5. Ibland kan jag känna mig fet och pluffsig, även fastän jag inte har övervikt. Tack media!

6. Älska. Jag kan älska för mycket. Aldrig för lite. Det kan vara jobbigt och intensivt för omgivningen. Jag kan verkligen älska sönder saker. Jag vill ha och vill älska och visa det och vara kärlek in your fucking face.

7. Jag är kryptisk! Speciellt i bloggen. För jag får för mig att alla fattar vad som går runt i mitt huvud jämt. För ibland skriver jag motsatsen till vad jag menar eller känner, och hoppas att folk ska förstå. Men det är nog sällan alla fattar, vissa kanske gör det.

8. För lite mer än ett år sen så visste jag PRECIS vad jag ville göra med min framtid och mitt eget liv. Idag har jag inte den blekaste. Idag lever jag för idag. Aldrig framåt. Det går bara inte, det tar stopp helt enkelt. Det kanske är bra på något sätt? Det MÅSTE ju vara bra på något sätt..

9. Jag har ett jävla humör. På riktigt, jag kan vara envis som saker även fastän jag egentligen har fel. Och jag kan bli sjukt arg. Över absolut ingenting.

10. Jag är aldrig nöjd. Det är alltid något fel. Känner jag mig på topp med mitt pluggande, så kanske jag känner mig skitful. Eller om jag känner mig nöjd allmänt och harmonisk med mig själv, så kan jag bli missnöjd över vart jag bor. Det varierar hela tiden.

Ni kanske visste allt det här om mig redan. Vad bra, då har ni fått en påminnelse om det. Och ni som inte visste det, jaha, grattis till er! För nu vet ni! :)

(jag bjuder på en mysig bild!)

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA nummer 4! jag dog på slutet!

:D

2011-03-17 @ 22:01:02
URL: http://sandrahlind.blogg.se/
Postat av: sandra

NEJ JAG MENA NUMMER 3!!!!!!!!:)

2011-03-17 @ 22:01:34
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0