Våren

Det är ganska skönt med vår, ellos skickade ut en vår/sommar katalog. Hittade ballerina skor som jag blev sjukt sugen på, måste nog beställa ett par. Nu på morgonen så börjar jag dagen med att dricka ett glas citronvatten. jag ska göra ett tappert försök till att få min kropp att må lite bättre! Så jag har köpt hem Juice, keso, avacado, och kalkon som ska ätas till frukost. Juicen är dessutom färskpressad, så den har inga tillsatser.
Lite fusk "detox" den här helgen alltså. Jag tror jag ska känna mig för lite innan jag beslutar mig på att köra stenhårt på en riktig detox.
Efter glaset med citronvatten så ska jag köra ett litet städryck, få igång kroppen och aktivera mig själv, sen efter det så blir det frukost! :)
Ska kanske försöka trycka in en promenad någonstans idag också, eller så blir det ju fortsatt med att städa lägenheten. Hur mycket jag än städar så verkar den aldrig bli ren.

Vad händer i övrigt då? Inte mycket alls, jag pluggar, försöker förgylla tillvaron varje dag typ. Tur att man har vänner! :D

Igår hade jag sjukt med hemlängtan, hade det inte varit för att jag inte riktigt hann med bussen så hade jag farit..
Nu ska jag iaf sitta och vänta tills pojkarna här vaknar till liv, vilket kanske tar tre timmar till, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0