Veckan

Ja vad har jag gjort den är veckan egentligen? tror jag bara har skrivit listor här på bloggen, vilket inte är så toppenspännande.
I måndags kom superdupersandra hem! Vi drömde oss bort om allt ett tag.
I tisdags så gjorde jag inget på dagen, men på kvällen så kom jag äntligen för mig att SIMMA! Så himla skönt.
Igår pluggade jag, woohoo! Fast jag tappade motivationen ganska snabbt och insåg att t.o.m sämre tv-spel var mer intressant än böckerna.
Idag blir det till att plugga lite, städa, gömma sig för stormen som viner ute, och sen ikväll blir det till att simma. :)
Skulle ha köpt en ny bikini egentligen. Helst igår, haha! Får se hur man gör imorgon, om man hinner köpa någon?
Idag ska jag dessutom kolla posten (sjukt ångestframkallande). Jag hatar verkligen att hämta posten, det är det VÄRSTA jag vet. Kan ju bero på att det förknippas med annan ångest.

Idag är det en sån dag föresten, en bitter dag. Idag kommer jag kanske vara lite extra bitterfitta, men det får man ju vara ibland.
Nu blir det till att läsa lite iaf. Och kanske skriva några uppgifter!

Pusshej!

(lätt finaste bilden på mig och sandra.. Det finns inga andra kort på oss två tillsammans, sjukt nog)

Kommentarer
Postat av: sandra

vi måste ta fler egobilder på oss tillsammans!:D:D

2011-03-24 @ 21:30:13
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0