Bloggtorka?

Nej faktiskt inte, det händer bara så mycket och INGENTING på samma gång.
Jag är änka den här veckan, och har spenderat veckan tillsammans med Sylvia och Zelda.
Längtar som tusan tills på fredag natt då jahn kommer hem.
Mornarna har spenderats med städplock och tvätt. Och plugg, en massa poäng som ska in! Och det måste göras klart så snart det bara går! Jag kämpar, ska krypa ner i sängen snart och läsa och skriva lite så jag kan slappna av och sova. Hade varit skönt att lägga huvudet på kudden och bara slockna, är dock svårt.

Samtidigt när man läser medicinsk grundkurs så blir mat toknojig, varje liten symptom "nej men, tänk om"...
Det är lite som när man gick skola, så sa någon av lärarna "det finns löss på skolan! Ni borde kamma er och kolla när ni kan".
Självklart börjar säkert 80% att nojja, och klia sig i hårbottnen, fastän man inte har löss. Ja ni förstår vad jag menar!
Nu blir det sängen och liiite mer plugg, sen bli det skola imorgon! Pusshej!


 PS jag bjuder på en gammal söt bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0