Dygn

Dom bara springer! Igår var jag på skolan. Skönt, försök att käka en chokladmuffins med crisp i under en stomi film. Ytterst spännande.
Igår efter skolan umgicks jag med sandra, åt middag tillsammans och fetgarvade!
Sen efter det så blev det till att åka till stan och hämta.. BLÅA FISKAR! Dom kommer bli skitstora!
Nu på morgonen har jag kört ett träningspass, och börjar min dag med ett glas citronvatten för att få igång förbränningen för dagen. Skönt.

Nu ska jag vänta på att jahn kommer hit, han kommer vara helt slut, han har varit ute och tränat i två timmar nu!
Såatteh, hoppas att det inte är något gnäll inte.
Nu ska jag väll.. Jag vet inte, gå ut och gå? Plugga?

Kommentarer
Postat av: Anna C

Men Emelie du måste väl äta mer till frukost om du tränar? Typ gröt eller något annat <33

2011-05-20 @ 23:08:45
URL: http://menotreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0