Fullt ös

medvetslös?
har haft en riktigt tung vecka, ledig helg dock, som också har varit fullt upp.
Ligger och tar det lugnt idag, var ju ut igår! Hade jag verkligen gjort mig "förtjänt" av.
Nu har jag en vecka till, sen blir det till att hårdplugga, och då menar jag verkligen hårdplugga, annars kommer jag aldrig någonsin hinna klart med allt.
Jag lever iaf, och är väll bara väldigt upptagen med APUn och allt.. runtom mig?

Igår var jag ut, och fick riktigt bra frågor, riktiga tankeställare som fick mig att drömma sköna drömmar, och mardrömmar. Jag har drömt om framtid och dåtid, vilken krock, inte enkelt! Kanske bra däremot att tänka till, jag vet ju vad jag vill.. men vad jag vill funkar inte alltid. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0