100

I Slitz senaste tidning, så gjorde dom en topp 100 anledningar till att vara singel kille!
Nu jävlar era jävlar, ska ni få se 100 anledningar till att vara singel som tjej!
(Ni får några stycken per dag, eftersom att skriva alla 100 på en och samma gång mitt i natten kan bli lite segt).
100. Du gör vad fan du vill.
99. Du behöver aldrig oroa dig över att någon ser att du dregglat på dig själv/alternativt kudden på morgonen.
98. Man kan sjunga högt och falskt överallt i sitt eget hem.
97. "vad ska vi äta till middag?" Ja, man bestämmer själv vad man vill äta, ingen ska då få säga att jag inte får käka godis till middag när jag har mens! Eller närsomhelst iofs. Godis frukost, lunch, middag!
96. Sov som en idiot i sängen. Du har all plats ifred!
95. Pynta och inred ditt hem som du vill. I ditt hem är det du som bestämmer.
94. Mer plats i garderoben, och i skohyllan! Woop woop! Bara att köpa hem mer saker åt sig själv som får plats.
93. Bjud hem dina föräldrar och slipp klagomål.
92. När det är dags för mens, behöver man inte oroa sig att någon ser en i ens ohyggligt fula trosor!
91. Ingen lust att ragga på killar för att ligga? Lugn, det finns grymt mycket mer sexleksar för tjejer än för killar!
90. Stökigt hemma? Äh, ta det någon annan dag!
Imorgon återkommer jag med yttligare tio stycken! Ska försöka att komma ihåg iaf.
Tjipptjipp!

Kommentarer
Postat av: sandra h lind

haha! :D

2011-10-26 @ 19:59:30
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0